NU har vi landat och här kommer reklam: MARIAS BUTIK

2010-08-25 - 22:46:09
Efter sommar, semester, skollov och .... ja ni vet hur det gått i matcherna.

NU BÖRJAR VI PÅ NYTT MOT NÄSTA SM-GULD

Men först om min semesterresa (mer om Blåvitt kommer längre ner och snart igen)

Jag har hälsat på min syster i Side, Turkiet och passat på att göra reklam för IFK
(Tack för hjälpen, Blåvittshopen)


 
Kolla tjommen bakom till höger, de e ju....jag







Masor av turkar är nu inne på min bloggsida, har adressen på Kadirs fina tröja från Sverige

Fått en massa meddelanden, fast på turkiska:

Eğer Gajsare, o zaman çok hasta var
Hafif Hakan kadar Stand

Güzel bir kız kardeşim var, ona telefon numarası 1000 deve olsun

IFK en iyi, en usta olan

Türkiye mavimsi beyaz seviyor

Tiny vattem devam edebilir



Vet någon vad det betyder, skriv till mig
Min syster är bättre på turkiska än jag


MARIAS BUTIK  !!

Såklart ska ni passa på och handla hos min syster när ni är i Side på Marias butik
Hittar ni vid strandpromenaden nära Tropic Hotell
Finns en reseblogg med mer http://www.bergqvist-side.se/Marias.htm

Hälsa Louise från mig, berätta ni är IFKare så får ni bra hjälp och billigt.... och bra kläder



Min syster ser ni ovan Kadirs vänstra axel, lätt känna igen, snyggaste tjejen i Side


Sen var det med några gajsare på resan men , ni vet hur det är med dem, blev sjuka första dagen. Och kom aldrig riktigt igen.
Det var synd men vi Änglar hade kul hela resan
"Vi från Göteborg   åker aldrig hem med sorg..."


IFK-Halmstad 3-0  den 17 juli
Matchtröjans dag så vi samlades i Kungsparken med YF

Hemma var det som vanligt annars, Carina var kär



 Carina, kan du inte stava till LILLEN


Kollade särskilt in målvaktsarbetet i Halmstad, intressant


         
Koncentrerad målvaktsställning      <SMACK Rassel i nätet.Kolla bollen ! 


         
Biter i gräset                              Byter målvaktsställning    


Sen fick vi en ny på Young Fellowsläktaren. Blev flyttade till oss. Egentligen hade de köpt in sig på J...nån gajsare som sagt det var billigare och väldigt lite folk och gott om plats.

HERREGUD det är ju på gajsmatcher det gäller !!!
Nu var det match med IFK: MESTA MÄSTARNA   Nåt helt annat

Jag var framme och kysste mitt IFKmärke. Wandersson log bara mot mig.
Sen drog han och lämnade Sverige !!
Tack vare mig??




Annars var det som vanligt. Alla heter fortfarande GLENN




Och alla hoppar





Och IFKspelarna vinner med 3-0 och tackar sin publik

Gott var hemma och allt är som vanligt

Hälsningar Lillen (finns nu även i Turkiet)


Kommentarer
Postat av: Carina

Äntligen är ni tillbaka och det med besked med, underbart att se allt och jo jag kan stava till lillen hehe, att Wanderson besökte oss innan han stack, var ju inte konstigt, han ville ju känna på bästa stämningen innan.

2010-08-26 | 01:10:52
Postat av: IFK forever

Lillen is back

Äntligen saknat både filmer, bilder och kommentarer

Välkommen hem. Hörs på läktaren

2010-08-26 | 07:24:06
Postat av: Jonte

hahaha kul och riktig bra bilder från matchen. Young fellows är framtiden, en riktigt rolig sån

Carina och Wandersson = humor med glimt i ögat....

2010-08-26 | 11:12:24
Postat av: Osborn

Vad man har längtat du ska blogga igen. NU kör vi mot SM-guld.

Såg ni ska till Malmö i september med Young Fellows, ska du med?

f.. man är över 14

2010-08-26 | 11:27:20
Postat av: Oscar "Lillen" Svensson

Taack alla!



Svar till Osborn : Jag ska dit . Nej man mste vara 9-14 år och medlem i YoungFellows tror jag . Och så skulle man ha anmält sig . men jag tror bussen är full..

2010-08-26 | 21:16:14
Hemsida: http://youngfellows.blogg.se/
Postat av: Carina

Två bussar är vi till och med förutom alla barnen över 80 så ska vi ledare och några föräldrar och lite folk från IFK etc, med så en liten minikaravan blir det. S

2010-08-26 | 21:31:09
Postat av: IFK-18

Va kul, Young Fellows ska mina barn få gå i när jag får några. Gott höra er på matcherna. Hur många är ni från Azalea



Härligt du bloggar igen!!

2010-08-27 | 10:27:04
Postat av: Joppe

Kom igen nu mot gajs

riktigt bra kul blogg !

2010-08-27 | 16:33:12
Postat av: Louise "the syrra"

HAHAHAHAHAHA vi sitter och skrattar åt "turktexten" du skrev oscar. Men 1000 kameler räcker inte hörru. Hälsa pappa att han ska maila över bilderna en dag. Och snart ses vi säkert igen lillen, vill ni komma hit så vet du att jag finns här...i värmen....



Många kramar från mig och Kadir!

2010-08-31 | 02:51:44
Hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0