IFK- Djyrgården 1-1

2010-04-10 - 14:01:49

Klacken var bäst !! 
Tack också för ni svarade när vi drog igång

Nu tar vi BP istället

 Förra året mot BP var det Pontus sista match med oss denna gång:  4-0.

Minns när han stod framför klacken innan han lämnade plan




/>
Tack Pontus och välkommen tillbaka


NU GÄLLER NÄSTA MATCH :


Söndag den 11 april kl 14:50 börjar Snart skiner Poseidon.
KL 15:00 har vi ett taggat lag på plan. Och Blåvitt tryck på läktaren.
Jag har med min nya målade flagga






Bästa delarna från djyrgårdsmatchen:









Kommentarer
Postat av: Carina

Som jag har väntat, änligen hehe.

Jag började såklart lipa när jag såg avtackningen av Pontus, så fantastiskt underbart vackert, saknar honom.

Ny flagga till imorgon, ska bli spännande att se.



El Classico ikväll eller, kan vara bra som uppvärmning inför morgondagen. Kram!

2010-04-10 | 18:21:39
Postat av: Tomas

Tack för presenterna!

2010-04-10 | 20:33:28
Postat av: Louise - Living in Turkey

Hallå bruuuschan! Sist jag kommenterade så gick det inte. Men jag skulle bara säga att den andra tjejen som ska jobba i butiken i sommar är ett stort Ifk fan och första plagget hon packade ner var självklart IFK MATCHTRÖJAN så när hon har kommit, den 18 maj, så tar vi en bild vid havet. kadir ville nog inte vara med på bilden, han tyckte att det var pinsamt. Men jag lånar hans tröja då. Sen bygger vi ut butiken nu så att den är mega stor. Så då får ni se det också.



Hälsa pappa att min telefon är igång igen.

Och idag börjar jag att jobba.

Ha det så bra!

Kram från syrran!

2010-04-25 | 10:11:41
Hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0