Jul feeest!

2009-12-14 - 21:33:19


Tack för i år! !
                                             

Nästa blogg blir om tomtar .....


Men nu blir det bilder från ÄNGLAFEST och vimmelbilder ...

Tack ni som hjälpte mig fota och jag fick vara med.
Blev jätte glad då Anders ringde.




Världens bästa målvakt.      Och så Kim Christensen. ;-)
Han som sett till vi får se Blåvitt i allsvenskan redan 13 mars .
Lycka till i Sydafrika ! Minst ett ?M-guld får du 2010



Theodor Elmar Bjarnason, TEB. Fräckt namn
Och bara vi som hade blått och vitt på oss, det var ju FEST



Isländskt DYNAMIT, Ragge Sigurdsson




Passande till jul hade vi RE h N med på festen.

Stefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns bluewhite armyStefan Rehns ....



Såklart stod jag upp som Håkan Mild
(Fast han satt ......lika glad för det)
Glömde säga till honom att jag var med när han blev Göteborgs ambassadör i Nordstan och kastade till honom ett lyckodjur som han plockade upp. Fast jag var liten då... och han minns det nog inte. Men de gör jag




Joey ringer hem .... Tur han iiinte gör det på läktaren utan ser till vi är Sverriges bästa klack




Bönan och jag pratade om flaggor, han e grym på det.
Och BB-Tomas lovade de ska göra en till mig. Bra ha sånna kompisar!

Ska försöka med denna under nyår




Gissa vem som fick festens VÄST....
Det var inte jag, för mycket gajs i det och den var också gul

G O D   J U L    ALLA ÄNGLAR



Kommentarer
Postat av: Mauritz

Du har kul du och en himla bra blogg. Nu är du ju till och med på festerna och minglar(vimlar??)

En annan är ju glad man springer på nån spelare ibland.



God JUL !!

2009-12-14 | 22:54:37
Postat av: Pontus

VEM bär väst på en Blåvittfest. Vi vill ha namn!!!

2009-12-14 | 23:06:52
Postat av: T

Det kan vara en ledare av en stor Blåvitt supporterrörelse...

2009-12-15 | 08:21:07
Postat av: IFK-LS

hahaha festwest. Härlig blogg som nu minglar på fester. Skoj se spelarna och supportrar off-arena...

Kollat bloggen, både fester, matcher, ironiska glimtar, träningar, syrra, jul på Liseberg, födelsedag......

Detta är en BLOGG, riktigt bra blogg och märks du verkligen älskar IFK och har en bra inställning

Tror många har en del att lära av detta.... Men vi på LS har också ett fantastiskt år bakom om oss. Ser fram emot 2010 !!

God Jul grabben, lycka till med flaggor

2009-12-15 | 11:38:09
Postat av: Guran

Anders Almgren goes West, hahaha.

Tack Anders för ett kanonjobb under året !!

2009-12-15 | 11:40:36
Postat av: OLDTIMER

Nu har snart hela jobbet kollat bloggen hos mig, mycket skratt och även beundran. Räkna med det blir fler som får Young Fellows i julklapp. Och några vuxna mer på läktaren nästa år.

God jul från oss på Västtrafik !!

2009-12-15 | 11:58:27
Postat av: Tomas H

Får du ingen julklapp från Kamratgården i år är det bedrövligt. Du e ju bästa reklamen de kan få för marginalbesökare. Grymt bra blogg som täcker mycket om Blåvitt.

Ser fram emot nästa år..... då blir vi ännu bättre.

G O D J U L

2009-12-15 | 12:06:17
Postat av: Marcus

T: läs, han skrev det inte var han......"ledare av en stor Blåvitt supporterrörelse"=Lillen



Gissar det var BB-T som bara försöker skylla ifrån sin fadäs att komma i väst ;-)



Finns det bilder på västhuliganen...???



2009-12-15 | 12:12:13
Postat av: GT

Bilder, bilder, Bilder, bilder



Och GOD JUL !!

2009-12-15 | 13:04:53
Postat av: Oscar Lillen Svensson

T var med på festen han vet vem de är som fick västen...



2009-12-15 | 17:05:16
Hemsida: http://youngfellows.blogg.se/
Postat av: Glenn

Bra ...igen.... Kul se dig med ledare och spelare.

God jul till alla

Glöm inte shoppa på Nordstan på fredag, IFKshoppen ska finns där då

2009-12-15 | 18:34:42
Postat av: Forever IFK

Får bara lust att önska er alla en god jul och ge Lillen all cred för sin blogg. Riktigt bra årskrönika också som någon skrev på ett fantastiskt bra år på nya arenan

2009-12-16 | 10:03:05
Postat av: Carina

Vad fint du gjort igen min lilla snuttgurka

(fnizz, nu är pinsamma tanten igång igen)

Extra roligt att få träffa TEB, go kille den med som övriga spelare, kärlek är det då.



Vad kul det ska bli på fredag, både Jonnie och jag ska hjälpa till i Nordstan, vi ses där!

2009-12-16 | 13:04:13
Postat av: Glimt

Rätt, fira att vi faktiskt gjorde efter förutsättninger ett riktigt bra år. Och oavsett bengaler eller inte, lyft stämningen på matcherna till att man längtar efter 2010

GOD JUL ALLA



Tack för ett bra jobb med blogg, skrivande och bilder. GRYMT bra

2009-12-16 | 13:58:54
Postat av: Oscar "Lillen" Svensson

Jag kommer hjälpa till i nordstan om ni undrar ....



ses där ..



God jul

2009-12-16 | 14:55:03
Postat av: Alex

ALLA TILL NORDSTAN !!

När är du där, bloggmästare



God Jul

2009-12-16 | 15:01:35
Postat av: Oscar "Lillen" Svensson

jag kommer vara där vid 16 tiden

2009-12-16 | 16:11:41
Hemsida: http://youngfellows.blogg.se/
Postat av: Alex

Bra, då kommer vi och handlar!!

2009-12-16 | 16:58:55
Postat av: Isac

Den som inte handlar av Lillen e gajsare

2009-12-16 | 20:13:40
Postat av: Maggan

God Jul och Gott Nytt År!

Ses på fredag!!!!

Jag hade hoppats få uppleva dig som en supporter i 18 - 20 åldern!!!!Och hoppas att du är ett föredöme för de yngre.....du är en toppen kille

2009-12-17 | 06:56:34
Postat av: Alltid Blåvitt

Får man ge förslag till bloggen?

Nästa var om tomtar skrev du. Lägg upp bilder på Anders A, BB-Tomas, Joey, Carina, Böna, stn, Maxen, flaggviftarn, Glenn, Smör, bröd osv så man vet vilka tomtarna e ;-)

2009-12-17 | 15:15:18
Postat av: Maggan

Pontus Wernblom hade brun vest på Guldfesten med sponsorerna på Valand...jag va där

2009-12-17 | 20:05:28
Postat av: IFK

Go Väst....

Dags dra sig till Nordstan

2009-12-18 | 12:14:03
Postat av: Louise

God jul brosan. Va snygg du är i håret. Jag hoppas du har fått många fina kommentarer om det. Dessutom ser du äldre ut. Tonåring nästa.



Jag tycker du ska dra ihop en stor supportgrupp hit nästa år till Turkiet. Tänk dig, ett gäng blåvitt supportrar besöker våran butik också kommer min kille i samma blåvit som ni andra!!

Hade varit häftigt ju.



Han hälsar och lovar att ta på sig den en dag när det är fint väder (roligare bilder då) också kan du blogga om nya tillskottet. "Blåvit goes international!"



Ha de bra i snön och kasta en extra snöboll på pappa från mig haha.

Vi syns i värmen snart!!

Stora kramar från syrran

2009-12-19 | 19:02:47
Hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Oscar "Lillen " Svensson

svar till syrran Louise : Japp jag ska kasta en snöboll på pappa ...



Saknar dig och Godjul

2009-12-21 | 09:07:54
Hemsida: http://youngfellows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0