IFK - Ellos ( Bilder och Filmer )

2009-09-02 - 21:36:51

F Y R A - N O L L
De är inte bara en skön seger de är utklassning.
Även på papperet Avdic ! (elfsborgare som skulle köra över IFK.När han kom in spelade de på gräs och han hann inte se tåget-dålig förlorare som tyckte de var bättre på papperet. öööhhhh???).





                           S N A R T    S K I N E R   P O S E D I O N !



  

                    DET SKINER GULD !!  SNYGGT KLACKEN TYCKTE JAG FRÅN YF-LÄKTAREN









             LITE PONTUS VARIANT AV EN ANNAN HJÄLTE !



                                  TOBIAS HYSÉN




HJALMAR HJALMAR, förste målgöraren. Värd en egen sång




   Denna film kan man se många gånger   FYRA - NOOOOLLLLL



 
             Bara början på en härlig kväll sen blev de bara bättre ! GÖTT !
                
                Skoj se vår YFklack zomades in och vi fick köra tifo också








Kommentarer
Postat av: Glenn

Toppen !! En kväll värd att minnas. Fin gliring om kaxiga boråsare. Jag var annars också säker på förlust men IFK är IFK !!

Härlig klack, underbar tillväxt bland er YF. Tack Lillen

2009-09-02 | 22:32:08
Postat av: Hajlmar Hjalmar

Gott YFgrabben. Bra sammanfattning på av matchen och kul du uppmärksammade försnacket och en dålig förlorare. Inget att ta efter. 4-0 var så himla gött

Du har en rikti bra, rolig alternativ sida om Blåvitt. Och Hjalmar ska uppmärksammas, växt in i mittbacksrollen. Han var bidragande orsak till vinsten. Vilkett alla i laget var....tänkte inte på det.... Får du någon respons från Kamratgården? Vet de du bloggar? Annars borde det vara idé visa dem kanske?

2009-09-03 | 12:09:02
Postat av: Carina

Denna match var riktigt magic, en arbetskamrat till mig som sällan går på fotboll var där och hon använde just ordet magic. Hon och hennes gubbe var helt trollbundna över spelet men speciellt över klacken, YF och LS, igår eftermiddag satt vi och gick igenom denna sida och hon blev mäkta imponerad.



Nu är det bajen nästa, känns som en evighet tills

dess, får vi uppleva något liknande tro, det hoppas

vi på, ska bara ta Gävle först, det kan tufft, men

hoppas denna vinst lyft spelarna.



Keep on the good work!

2009-09-05 | 15:49:02
Postat av: Glenn

Tomas Olssons blue white army

Stefan Rehns blue white army

Carinas blue white army

Vilka killar du utvecklar Carina, denna bloggen blir bara bättre och bättre. Killarna sjunger med och viftar på i sitt hörn. Och hoppar!!. Dags släppa loss dem snart i klacken. Gott tifo ni hade sist

2009-09-06 | 01:09:23
Postat av: Maggan PV

Ni är så underbara att skåda! Jag har jobbat nu i 4 år med IFK.....när ni alla sjunger och hejar så får jag bita mig i läppen för att inte börja grina....Jag har aldrig skådat maken till stämning...Skulle sluta som PV...men det går inte

Ni får väl kasta ut den gamla...jag går inte självmant.....Hoppas på ett nytt SM- Guld

2009-09-07 | 13:03:26
Postat av: IFK IFK

Gott ni bloggar på, kollar in efter våra matcher. Blir alltid ett leende eller riktigt gott skratt. Tack !!

2009-09-09 | 22:01:48
Postat av: Ingo Söderlund

Skönt att komma hem från Budapest o Malta och se att bloggen här lever på. Pratade med ganska många landslagssupportar som är Blåvita i vardagen om bloggen. Det var så att alla hade läst den eller hört om den. ALLA tycker att det är görskojj att ni är igång med Young fellows:)



Kämpa på!

2009-09-11 | 01:10:18
Hemsida: http://www.campsweden.se
Postat av: Carina

Glenn, Carinas bluewhite army, underbart, men jag vill påpeka att vi är många som gör detta möjligt, Pernilla & Jonnie som ledare, Änglarna med Lars Förde i spetsen, Tomas aka BB.Clas, Ultras, ja

alla hjälper tilloch självklart IFK Göteborg, som enligt hörsägen ska satsa ännu mer på detta koncept 2010. Och sen inte minst YF killarna själva. Vissa kommer att gå till klacken nästa säsong, men jag har redan fått förfrågan från flera som kommer att köpa kort till YF nästa säsong, Gott är det då.

2009-09-11 | 21:21:45
Postat av: Carina

Ingo välkommen tillbaka, Ungern var väl ok, men vad hände i Maltamatchen? Kul att du tar upp YF när du är ute på dina resor. Ganska likt mig som alltid kör PR när jag är ute på stan, på jobbet, på krogen och bland vänner. Jag är stolt över att tillhöra detta gänget.



Skulle vara jätteroligt om du ville komma på besök en match, säger du bara till i tid så kan vi säkert lösa det.

2009-09-11 | 21:30:13
Postat av: Carina

Testing

2009-09-12 | 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0