Tränings rapport inför Gefle.

2009-09-12 - 16:51:53


Idag tränade IFK Göteborg inför Gefle borta . Alla var väldigt pigga idag på träningen och det ser bra ut inför matchen i morgon. Här kommer några bilder från träningen .




Först åkte vi till Kamratgården och kollar in Robin och Nicklas och frågar hur de går med skadorna . Det går framåt och bra och så snackade vi lite och tog bild. Sen så åkte Simon, jag och pappa till Skatås och kollade på träningen .




Alla ville och var taggade. De körde som vi i Azalea med kvadraten(apan i mitten) men hade 2 apor...





 Gymnastikövningar, ser rätt kul ut


 Paus med snack från Jonas Olsson


Min första bänk med IFK, närmar mig startelvan. Rehn håller koll på tiden när jag ska in


Gissa vem?  Bebben eller Lillen ?

Kommentarer
Postat av: Glenn

Gott med info inför Geflematchen. Och att Söder/NC verkar komma tillbaka med gott humör, fin bild.

Bra reportage!! Och glimt i ögonen med bänkbilden, fast vem vet, du kanske är i IFK´s startelva redan om några år. Bebbenbilden är stor nostalisk humor. Bra koll på vår historia, har du sett originalbilden? Du är grejt grabben

2009-09-12 | 18:21:17
Postat av: YF fan

Hittade hit på Änglarna.se. Kan du inte som BaraBen lägga in när du bloggat nytt på Änglarnas forum? Du e ju grym på följa Blåvitt. Och kul, man bara blir glad och garvar med YFkommentarerna

2009-09-12 | 18:51:10
Postat av: Carina

Hallå eller, nu blev jag lite avis, vilken bild med dig, NC och RS, alltså har jag inte sagt till dig att du ska kontakta mig när du ska ut på äventyr va va va ???



Hott att det är tenmpo i killarna, Gefle ska tas i morgon. That´s the way it is.



PS lägger in på anglarna att sidan är uppdaterad.

2009-09-12 | 21:55:28
Postat av: Carina

Gud vad fel jag skriver märker jag, inte bra med svart tangentbord när man bir äldre och ser sämre och inte kan man ändra postade meddelande heller.



Nu vann vi ju med 3-0 idag, gott är det då, nu väntar cupen på onsdag, jag ska tyvärr inte ner trots att Olympia är en av mina favoritarenor.

På söndag är det dags för samling av YF igen 25 biljetter finns kvar, ragga upp någon polare så det blir fullt. Vi har chans att ta oss närmare guldet, för Bajen borde vi ju slå, men nu gäller det att inte ta ut något i förskott. Men vi ska ge allt stöd vi kan. Sjung för änglarna!!!

2009-09-13 | 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0