Inför IFK-Gajs !

2011-05-08 - 20:47:28

Tjena! Här kommer det lite bilder från : Shopen i Nordstan , Flaggmålardagen och mitt egna YF tifo ...




Full fart i Nordstan. IFK äger










Så sant, så sant. Lär er historia



Tabellplacering till hösten är redan klar i Göteborg






Vackert, räcker med 2 färger Blått och vitt. Och så blir det guld




DERBY vaddå, vaddå....




Och här e flaggmålardagen!




IFK, då går åt mycket blått, vitt och GULd



Andrej ska skuta en frispark på ..... BB-Tomas




Där e kungeeen!




Oops utanför ...  eller är det  träning inför segerdansen på måndag



Vi testar igen ...                 en IFKare ger sig ALDRIG                  



 
Tifo-fix!           Det blir konfetti!




Konfetti!





Konfetti!!  I IFK hjälps vi åt, tack ni äldre som ställde upp




Här har ni min nya flagga! fast här e den inte klar !



Fick hjälp med den ..
Så jag gjorde en banderoll till dom som det stog : 100% ANTI Gais!





Här är den!




Här e en annan jag har gjort!




Även BB-Tomas kan göra flaggor! .. Fast tyvärr så råkade han skriva KAMPA ist för KÄMPA ;P
(så ser ni några tält på G Ullevi imorgon´, Skyll på BB-Tomas och lättlurade gajsare)





Så här blev flaggan iaf !



Gjorde även en Banderoll som jag ska fixa mer på !
Men så här är den nu !





TIFO mot Gajs !
Gjorde 31 påsar konfetti på 2 tim ! 



SES MOT GAJS !

Kommentarer
Postat av: Glenn

Vilken uppladdning , snart är det dags !!

2011-05-09 | 16:20:34
Postat av: Kalle P

Man blev oerhört stolt i måndags, kanontifo ch kul ni YF hakar på med energi. Bra gjort Klacken och YF. Ni bidrar till laget nu har 3 vinster i rad ! Så tacksam man inte hade oturen bli gajsare SKÄMS

men oerhört LYCKLIG jag är IFKare

2011-05-11 | 15:10:07
Postat av: michaela

haha kommer bor i borås men ifk är fan bäst. änglarna <3



HATA ELFSBORG!

2011-05-20 | 14:23:32
Hemsida: http://michaelamaja.devote.se
Postat av: TOM

Tja jag heter Tom och har inte gått i yf men ska gå året 2012 och jag undrar om yf kommer ha något tifo detta året inte konfetti.

2012-04-03 | 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0