Årsmöten med Young Fellows o varför knäskador

2010-03-10 - 20:51:36




                          G Å R                 P Å                  Å R S M Ö T E




Varför  gå på årsmöte o vara medlem:
http://ifkgoteborg.blogspot.com/search/label/Demokrati

Överskriften... resten var mycket men det är nog bra

Nu vet jag varför det heter STÅPLATS
Ställ dig upp från sofflocket och delta i demokratin.
Ställ dig upp och stärk föreningen IFK Göteborg.
Lärt en del på elevrådet men kul vara med här också



ÄNGLARNAS ÅRSMÖTE

På Änglarnas årsmöte slutade Anders Almgren som ordförande.
Lite deppigt
Men är man positiv : Det kan det ju bara bli bättre
Är man negativ så.....
Hur sägar man då?? Vet inte så jag får nog fråga någon gajsare, de har bättre koll på det




                                      TACK ANDERS !!




 
Denna killen har glöden i ögonen





IFK´s ordförande Kent Olsson och Änglarnas nye ordförande Claes, fl BB-Tomas flt Tomas





Jag och min kompis Anders






IFK ÅRSMÖTE 8 mars





Änglarnas nye ordförande BB-Tomas var på plats.
Höll på somna när jag räknade fåren på tröjan  zzzzzzz






Jag och min kompis Simon hjälpte till och berättade vad Young Fellows är.
Alla Young Fellows knapparna tog slut och vi fick mycket beröm
Och vi fick träffa spelarna i IFK. TOBIAS HYSÈN




Risp, Sella, Karl, Lillen och Tobbe



Azalea-Gurra, jag och Erik Lund



 
Åsså Simon, han var rätt glad



Dyrestam på bena igen




Bärkroth jag och Alexander Faltsetas



Åsså Simon



Tobias Sana




Simon  och Dyrestam



Hjalmar Jonsson, Hjalmar Jonsson, vilka frisparkar!.
Och i år hoppas jag Niclas Carlsson får vara hel.



nye Falle (Alexander Faltsetas, kollade IFK´s hemsida, stava om du kan)

Kamal Mustafa ,jag var på träningen i Skatås när han skadade sig. Var grym innan på träningen

Killen längst ut kom från Nigeria till Aik men de är inte lika bra på utbilda så de bad IFK ta hand om honom
Fick nu pris på mötet. Fotbollsakademiens pris: Chris Mbamba, född 1992
Han kommer bli riktigt bra, Matbamba



Åsså Simon





Vi satt med spelarna på mötet.
Man berättade om året som varit och tog upp saker som varit riktigt bra.
Så det tog lite tid.....
Och en sak var riktigt bra sa dom: Y O U N G  F E L L O W S

Och levande sittplats
Och stämningem på arenan med Snart skiner Poseidon
Och klacken
Och ...
Och...

Står om YF i  årsmötespappren

Sen valde de styrelse, pratade pengar och biljettpriser, Gamla Ullevi, delade ut priser
Och Hankins Bara Ben pratade 
Mycket prat var det
Men roligast var att spelarna var där





Anders Almgren fick pris och stort tack. Det var han värd.
Och man tackade också KLACKEN för året som varit och den stämning vi haft
Det var vi värda. BÄST I SVERIGE
Sedan gick vi hem ...

__________________________________________________________________________


DETTA HAR HÄNT MER ...


Min syster var på besök från Turkiet
Det var jätte roligt!
Hoppas vi träffas snart igen och att hon skickar bild på IFK tröjan som Mr K har fått



Sen har jag gjort debut i FRÖLUNDAS A-Lag



Frågade Frölundaspelarna efter våran hockeyträning om jag fick stanna kvar och träna med dem.
De skulle lätträna innan resa till Ängelholm och match mot Rögle
Carl Klingberg och Philip Larsen sköt på mig
Jag vann en tävling med 4 av 5, utklassning
Sen vann Rögle mot dem med 7-2, inte lika kul...




Och nu är vi 6242 med årskort. 
Gnäll inte om du inte kommer in om det är fullsatt på arenan .
Skaffa Årskort istället!

Vi är nu 17 från mitt lag på K1
Om alla tar med 16 av sina kompisar så...kom igen nu

På lördag börjar första matchen borta mot Kalmar .
Sen så sa vi i Young Fellows ha fest innan första matchen på Gamla Ullevi .
Den 22/03 Klockan 19:00 börjar matchen.

Ä L S K A  G Ö T E B O R G ! !


Ladda nu upp med denna, GRYM:







Till sist VARFÖR ALLA DESSA KNÄSKADOR

Young Fellows satte in en dold kamera på Kamratgården


Avslöjande starka bilder, känsliga varnas
Vi får släppa fram de knäppa igen och inte testa alla







1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18..........

Nästa Mästarna


YOUNG FELLOWS PÅ IFK`s HEMSIDA
http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,70295&_dad=portal&_schema=PORTAL&element_id=8872278

Fast en sak stämde inte. Jag har varit i klacken LÄNGE. Familjeläktaren bara några matcher men tyckte de sjöng för lite. Så då fick jag flytta till Klacken igen. YF fanns inte.
När Gamla Ullevi var klart var jag FÖRST av alla på K1 och Young Fellows . Fick de första platserna längst upp på rad 9!!




 

Kommentarer
Postat av: Blåvita Skuggan

Men va f så roligt

Riktig kul avslöjande, meddela Hellgren och Stina på Kamratgården

2010-03-10 | 22:31:26
Postat av: Tomas

Lägg gärna upp mer tjockisbilder på mig...

2010-03-10 | 22:33:49
Postat av: Glenn

Vaddå, ser ut som en landsfader, rätt cool utstrålning

Skicka grabben retucherade foton.....

2010-03-10 | 22:48:46
Postat av: Bjorn

Lika som bär?

Petter Björlund- BB-Tomas

2010-03-10 | 22:50:47
Postat av: Carina

Hahaha, vilken underbar start på morgonen, blev genast på gott humör. Sköna bilder, bra att du är med överallt och har koll, ska iväg nu, kram!

2010-03-11 | 08:10:16
Postat av: Fanastatiskt-Fanatics

Äntligen något bra från årsmöten, håller med att spelarna det roligaste..... Bra bilder med presentation. Mbamba, tack för den infon.

Och knäskador, riktigt riktig kul, jag bara garva. Åt din humor men också Robert



Du gör bra reklam för Blåvitt !!

2010-03-11 | 16:37:41
Postat av: BLÅVITT

RESPEKT !!

Visst är bloggen för YF men kanon även för oss som vill veta mer om IFK. Ni är grymt bra

Kul se vem nye ordförande är, väntar bara på hans egen beskrivning. Kan ni inte få med det här....

2010-03-12 | 10:01:11
Postat av: Tompa

Tack för sammanfattningen av årsmöten, så jvla tråkiga men nu kul se bilderna. Och spelarfoton är grymt bra.

Knäskadekopplingen , va jag garva

Känner du alla runt Blåvitt...du borde bli journalist. Eller ta över efter BB-Tomas om några år

Puckey, no comments

2010-03-15 | 14:28:47
Postat av: Louise - Living in Turkey

Min förra kommentar kom nog inte fram men din nya design är klar. Så jag skickar över ett mail till pappa så kan ni kolla på den och se om den blir bra.



Sen behövs en bild också. Kanske den på dig och Håkan Mild eller dig och Kim C? Eller du och flaggan (bebben)`?



Aja ni får kolla på designen och säg till om den är bra.



Kramar Louise

2010-03-16 | 09:13:30
Hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Carina

Kanon Louise, jag väntar med spänning.

2010-03-16 | 21:36:28
Postat av: Benke

OBS. Killen i grön jacka är inte Petter Björlund utan Alexander Faltsetas.

2010-03-17 | 15:03:37
Postat av: PatrikHöök

Benke har rätt :) Annars härlig blogg Lillen, keep it up!

2010-03-17 | 17:21:31
Postat av: Carina

Vad fint det blev, çok teşekkür ederim Louise

Hoppas på en uppdatering från gårdagen, men ingen stress;)

Gott att se alla från Azalea, goa killar hela bunten. Kanon att vi fick gensvar från klacken.



2010-03-23 | 18:40:41
Postat av: Glenn

Riktigt snyggt, klass. Inte en massa plotter utan stil, blåvitt stil.

Kul se bilden på dig som väldigt ung supporter

2010-03-24 | 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0