Aik = Apa i klacken ..Skansen på besök 1 november

2009-10-21 - 17:42:10
Nu blir det lite HETS. Med glimten i ögat----
Snart möts vi och jag kommer vara där. På båda matcherna  !!
Ska berätta om våra förfäder, de som var innan vi blev helt utvecklade . Mycket bilder blir det

  

Apor tar sig ofta fram på huk. STÅ UPP SOM HÅKAN MILD !


    

Finns apor som gillar att dricka, både mycket och litet. Och i fel tillfälle.
Dulleri dullera fylleri (inte min ramsa, fick hjälp....)


   

Apor kan också klä sig fint, välkomna till vår fest i GÖTEBORG


   

Apnissor har också känslor när de blir rädda för något


 Obs, en falsk apa även kallad djyrgårdare






Apklacken i full träning inför besöket på GAMLA ULLLEVI
Välkomna!!

Nästa blogg blir om råttan

Kommentarer
Postat av: Råttutrotaren

Ha ha, det närmar sig ett avgörande. Hets var ordet

Ser fram emot nästa grupp av djur, gnagarna



Syns och hörs på GU och Råttsunda

2009-10-21 | 21:06:53
Postat av: Carina

Hahaha, du är för rolig, suveränt, väntar ivrigt på fortsättningen.

2009-10-21 | 22:57:28
Postat av: Glenn

Apes and rats. Bra vi får lära om våra motståndare.

Kul se på dina foton att man lyckats få på flera apor aiktröjor. Djurplågeri förstås men Duelleapan var säkert drogad

2009-10-21 | 23:30:10
Postat av: IFK IFK

Hahaha , YF avslöjar, Nisse är rädd för bollen.

Höga bollar på Nils-Eric

2009-10-21 | 23:31:48
Postat av: Louise

Oscar, Du har väl inte glömt vem som lärde dig om bloggandet och vem som hjälpte dig att starta upp denna blogg? När vi satt hemma, uttråkade hos farmor när jag hade kommit hem i från USA?

Din blogg har blivit jättestor nu och det är jag jätteglad och stolt över.

Precis som pappa skrev förut så har du blivit jättebra på stavningen och allting runt omkring det. Övning ger färdighet, även för mig.



Nu börjar det bli kallt här i Turkiet. Eller kallt och kallt, 30 grader på dagarna. På kvällarna får vi ha tjocktröjorna på oss, medans turisterna svettas av hettan säger de.

Hur är Sverige och livet i gbg annars?



Jag saknar er massor men har jätteskoj här borta.

Nästa år får ni komma och hälsa på, ta massor av kort och sitta och blogga om kvällarna.



Vill du att jag hjälper dig med "bloglovin"

Då får de som vill här, ett mail varje gång, varje dag eller varje vecka så fort du har uppdaterat din blogg. De kan "följa" din blogg ännu lättare då?

Om du vill att jag hjälper dig så maila mig så ordnar jag det.

Kan säkert fixa en snygga design till din sida också, men den är lagom som den är nu.



Ha det gott nu. Du vet väl att du har fans här borta i Turkiet med? Har haft några Göteborgare som känner till din blogg. Några från YF dessutom.



Ta hand om dig och hälsa pappa!

Kramar syrran Louise

2009-10-22 | 02:00:05
Hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Carina

Gott e de då när YF sektionen är grå och inga mer biljetter finns.



Lär er denna http://anglarna.se/forum/viewtopic.php?f=26&t=8083 och svarar inte klacken så skriker vi, var är klacken till dom svarar, nu ska vi visa att YF är nåt att räkna med.



PS Oscar kan du fråga gubbskrället (pappa) om han kan kopiera texten ?

Kent I love you to hehehe



Jag jobbar ju inte innan, så finns det någon som kan skriva ut texten?

Matchens maskotar är ju VF ( Västra Frölunda) och dom brukar ju hålla igång.



Framåt YF ge vad ni har

2009-10-25 | 05:44:32
Postat av: Carina

Vet ni, Pernilla vann suporterlaget 9/11 åker hon ner till Malmö, hoppas hon har en YF tröja på sig S

2009-10-25 | 06:06:47
Postat av: Dad

Carina, 93 sånghäften klara för YF

2009-10-26 | 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0