Tomas Olsson

2009-06-02 - 20:25:10

Tomas Olsson kom till skolan idag för att hämta väskan när vi hade gymnastik utom hus


Så gick det till idag(2 juni)


_________________________________


Jag och klassen körde brännboll....
 
En kille i min klass såg en IFK bil vid parkeringen utanför skolan... Och han sa det till mig och då gick jag ditt till Tomas Olsson och hela klassen följde med (23 st pers) och när jag kom dit så kom Tomas ut ur sin bil. Alla ställde sig runt oss och han frågade mig:
- Är det du som har hittat min väska???
- Ja det är jag : sa jag
- Tack så mycket!
Jag sa : det ligger U2 biljetter i som jag hittade!
Tomas sa: Ååh vad bra!!
Tomas gav mig halsduk och pengar(mycket!!!)
Jag blev paff och glad, riktigt glad. Sen så var han tvungen att åka, träningsoverall så han skulle nog träna. Vi sa hejdå och jag var jätteglad och stolt. De andra i klassen berättade för hela skolan och alla fröknar!! Min fröken sa att det var bra gjort. Jag kanske inte är en huligan endå....å är jag det så är jag i alla fall snäll mot andra.
TACK TOMAS!!








Kommentarer
Postat av: Änna

Ser du bloggat sedan april, samma som allsvenskan och nya arenan varit igång. Tre bra saker på en gång.

Men detta med Tomas Olssons väska.... du är en riktig ängel, en kamrat

Grymt bra blogg !! Vem tar dina filmer och bilder? Googlar du?

2009-06-02 | 20:48:15
Postat av: Carina

Klart du är huligan, du har ju vita sneakers, det har jag läst i tidningen och då måste det vara sant eller hahahaha.

Gott att Thomas visa sin uppskattning, det var du verkligen värd.



2009-06-02 | 22:01:34
Postat av: Ingo Söderlund

Underbart!



Tack Oscar:):)

2009-06-02 | 22:32:45
Hemsida: http://www.campsweden.se
Postat av: Anonym

TO!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-03 | 01:04:32
Postat av: Änglagård

Vad bra gjort, grabben!

Man ska aldrig ta någon annans grejer. De som tar andras grejer bryr sig bara om sig själva. De som ger tillbaka bryr sig om andra också.



Du är en Ängel!

2009-06-03 | 11:00:23
Postat av: IFK

Man blir ju rörd. Och din blogg är kanon.

DU E EN ÄNGEL !!



Sen tycker jag Young Fellows är en väldigt bra grej. Med sådan killar som dig är man stolt vara IFKare

2009-06-03 | 13:02:30
Postat av: IFK

Tillägg

en eloge till Tomas också som visade tacksamhet och tog sig tid dra till skolan. Många glömmer att hur vi beter oss formar framtidens ungdomar

2009-06-03 | 13:04:29
Postat av: stn

Gick du och hela firman och mötte Thomas med era vita sneakers? ;)



Hursomhelst, riktigt bra jobbat grabben!

2009-06-03 | 15:14:09
Postat av: Kuba

Helt underbart, shit va jag garvade när du skrev det där om era IFKmarcher genom skolan i ditt förra inlägg. Världsklass!



Gör nåt kul för hittelönen nu! Det förtjänar du! :D

2009-06-03 | 15:55:49
Postat av: Franky

Gött mos som du säkert redan vet och nu även erfarit så lönar sig alltid ärlighet i långa loppet.

Och vill även ge dig cred för ditt bloggande, blir minst 1 besök om dagen för att leta uppdateringar. Keep up that good work.

Med BlåVita hälsningar Franky

2009-06-03 | 19:03:31
Postat av: Mild for President

Underbart att det finns unga ärliga människor med stora blåvita hjärta. Keep up the good work!

2009-06-04 | 10:27:39
Postat av: oscar lillen svensson

hej anna eller änna



det är min pappa som filmar. han är grymm på att filma!!

2009-06-04 | 13:40:30
Hemsida: http://youngfellows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0